kallt och sådant

Kan knappt skriva, eftersom min fingrar är stelfrusna efter att ha varit ute i kylan. helt sjukt att det är 15 minusgrader. och att just idag är min bussförsenad i en halvtimme!! höll på att dö. Jag och bella stog och hoppa runt och föröskte hålla värmen på alla olika sätt men det hjälpte inte så stort och såklart börjar vi ju skratt åt allt. och då kommer det fram en liten mini tant till mig och skriker att jag inte åfr skratta för att bussen är försenad och att det var så kallt eller nått. så då var det väl bara å stå där snällt och tyst då. aja.

Ikväll blir det tjej-kväll med Bella,Sandra, Paola, Erica och madde tror jag:) mysigt mysigt. Blir dipp och sådant man blir tjock av haha.
Nu ska jag gå och föröska värma mig med ett varmt bad haha.
Hade så bra, och klä er varmt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0