let's dance!

är ju förövrit hemma framför TV'n och är fortfarande sjuk med min feber. tur nog har den gått neråt nu till 38 grader.
Ikväll var det let's dance. Dom var duktiga för att bara tränat i 6 veckor. Kollade mest för att blondinbella skulle bara med. hon är riktigt snygg hon men det syntes att hon var lite nervös när hon dansade, men det var bra gjort endå.
Morgan, som jag tror han hette hehe, kom 1:a och var riktigt duktig. såg ut som om han började gråta. tror minnsan att han gjorde det också haha.
Nåja. sikken TV nörd jag har varit under dom här 3 senaste dagarna jag varit sjuk. mmm, jag som aldrig brukar titta på TV haha aja.


let's dance 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0