natt-inlägg

då var det måndag igen då. och ännu en vecka iskolan. började med att jag åkte alldeles för tidigt till skolan. började visst klockan 10. och jag var halv 9 i skolan. så ja fick vara med på Sandras engelska b lektion haha lärorikt blev det ju iaf haha! sen rulla ävl dagen på som vanligt. slutade ovanligt sent bara. klockan 5. efteråt blev det gymma med Becka. körde på lite hårdare än vanligt och blev helt slut. efteråt gick vi hem och åt hemma hos Becka och jag var helt död verkligen. efter ett tag gick vi och fika på stugan med Linni. Sen blev det hemåt till skultunan.

Och nu är jag otroligt trött. och ska verkligen gå och sova snart.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0