stressodag

idag har jag som sagt haft sovmorgon. riktit skönt. min sista innan praktiken börjar faktiskt. synd det, vill inte enns börja praktiken. tycker om skolan jag höhö. efter skolan så åkte jag ner till staden med paola och shoppade ett vitt linne, randig topp och sånnadära ljusa jeans leggings. ville ha en kavaj också, men min ekonomi räckte ju tyvärr inte till. måste ha den. måste tigga lite mer pengar känner jag!

nåja efter shoppingturen blev det att åka in mot skolan igen! huu. ja det var ju nämligen öppet-hus. som jag självklart hade glömt bort. så det var bara att ta bussen in och sätta på sig en ful gul stor t-shirt som det stod wenströmska på och en liten etikett med vilketpogram jag går och mitt namnpå. Jag och Bella stod först i dörröppning och dela utkartor och förklara vägar och sånt till olika sortes pogram. eftersom våran skola är skapligt stor så förstår jag varför det behövdes. jag hittar ju knappt, och jag har endå gått i min skola i snart 2 år haha. sen fick vi fika och så. gott. eftersom jag inte hnnit äta på hela dagen :P haha.



dagens inköp: leggings från VILA och randig topp från gina tricot.


Hade bra.


Kommentarer
Postat av: linnea

snygg tröja och jeans :)

2009-01-15 @ 22:27:08
URL: http://christinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0