today

idag har det varit skola dårå. vart två lektioner och engelskan inställd. så jag åkte iväg till maxi på håltimmen och och inhandla mat occh sådant nödvändit till lägenheten. sen fick pappsen skjusa hem det. mot två tiden åkte jag in till skolan igen och hade det individuella valet me becka,linn och bella. Blomsteruppsättningar nämligen höhö. man får massvis med olika blommor. en kruka. något grönt och blött som blommorna ska sitta i. sedan får väl den lilla fantasin man har flöda och vipps så har man skapat en blomsterbukett. gjorde 2 st för det var några som var sjuka idag. blev någorlunda resultat. herregud min fantasi är verkligen dåli.
Men nu måste jag seriöst plugga till döds. jag har om-prov imorrn och har knappt pluggat ett skit.

slänger ut en outfit of today:


jag har på mig :
Festjacka - Gina tricot
Enkeltsvart linne - Gina tricot
Midjelång kjol - H&M
Leggins: gina tricot


På fötterna hade jag ett par ankelboots från skopunkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0