Hit me baby!

Nu är jag på g! har bestämt outfit och lockat håret. sminket är inte klart ännu dock. klockan fyra tar vi bussen från skultuna, och hoppas på att ta tåget klockan 5 från centralen till stockholms central. De är nämligen lite strul med tåg biljetterna. Så får hoppas på att de finns kvar att köpa, när vi är framme vid v-centralen. annars är de rätt kört, och de vill vi ju verkligen inte :P

Men halv åtta kör brittan igång konserten. och ja är så förväntansfull av mig hihi :)


haha tjockis bilder? jaja jag har på mig en glittrig tunika från -Bik Bok
Leggings-Bik Bok
Klackar-Din Sko
MC jacka-H&M

Så enkelt fick det bli! och lockigt hår på det :)


I love these shoes. Både grymt snygga&Sköna på samma gång !



Idag shoppade jag lite efter jobbet när jag inväntade min buss. Men hann bara in en sväng på gina och hitta dessa:

En tunn stickad kofta. ur snygg på!

En stor enkel tisha.

Nu ska ja sminka mig baby. hej Då.

Kommentarer
Postat av: Linnéa Error

thanks:)

2009-07-13 @ 14:00:36
URL: http://lioneaj.blogg.se/
Postat av: Randy

Åh vad snygg outfit =)

2009-07-13 @ 21:24:57
URL: http://www.randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0