Idag!

Jag har nyligen varit hemma hos farmor, och firat henne lite. Hon fyllde nämligen år idag ju! Och sen när man kom dit var de fullt me släkt och grejer och där kom jag i mjukis kläder, för att jag trode  alla redan varit där. Men nejdå, eftersom hela släkten är intresserad av fotboll. Sitter alla helt bänkade framför burken, och kollar på Zlatan som hade bytt lag eller något sådant där. Lysnade inte speciellt bra. Men så var det med det.
Sen hade farmor fåt någon dyr parfym av Mickes nya girlfriend, så farmor ville själklart demostrera mig hur den luktar! Tror ni inte hon sprutar över hela mig så jag stinker tant parfym? Jodå! Så nu måste jag strax hoppa in i duschen.
Annars så har jag bara jobbat hela långa dagen. Känndes skönt på någon konstigt vis att få jobba. Jag är konstig ibland.

Nu ska jag hoppa in i sängen, kolla på Beck såklart. Och sova! Jag är fortfarande sliten efter helgen måste jag säga. Herregud. Men slänger in bilder imorgon från Finland. Det blir bra.

dagens vill ha: Min säng hihi 
dagens klädsel: mjukisbyxor och ett linne
dagens frisyr: En bulle på huvet
dagens låt: Har nog inte lysnat på musik idag :P
dagens saknad: ..
dagens köp: Har inte hunnit med någon dagens köp. Eller jo en vecko revy tidning
dagens humör: trött, men happy!
dagens möten: Min lilla farmor & släkt
dagens dummaste: En kund hahah
dagens vackraste: inte vädret iaf ;)

Jaja nu missar ja ju Beck ju! Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

lånar din dagens lista jag;)

2009-07-27 @ 22:35:30
URL: http://evelinassida.blogg.se/
Postat av: bella

lånar också din dagens lista ;) Beck på måndagskvällar e super! ;)

2009-07-28 @ 12:55:03
URL: http://beellae.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godmorgon! =)

2009-07-28 @ 13:29:01
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Leia

Hoppas din dag har varit bra?

2009-07-28 @ 17:37:06
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0