Ikea & garderobsbekymmer

Hejbloggen!
Imorrse fick jag faktiskt sova ut till halv 11, sen ringde mamma och ville ha sitt paraply. Jag som då trode det var mitt i natten trode hon blivit galen och la på. Sen ringde hon upp igen. Och då kolla ja på klocka noch förstod att de inte riktigt var mitt i natten. Men hennes paraply fick hon inte, för jag har förmig att de blev helt söndrigt efter power meet och desutom så ligger de hos t. Så  blev det me det. Hoppas hon glömmer bort det sen..

Första dagen på semestern sätter jag igång med storstädning av mitt rum. Så efter några antal timmar blev jag klar. (och ja jag är känd för att vara segast på jorden av att städa). Men till slut blev det klart, och skinande rent. Men garderoben gav jag mig inte på, för galjarna har slutat räcka till, till alla mina kläder!!

Sen åkte jag och Tove till Ikea där Linus joynade oss :) hihi. och fullt med folk var det ju verkligen. När ma nkom fram till lagret eller va de va, tappa man bort sig. även fast ja  har varit på ikea 102983 gånger förr. men min lokalsinne behöver vi inte ta upp..
Och vi satte igång att leta efter en TV-bänk. Ja hitta en men ja vet inte. ja har sådan beslutsångest altså. ushco haha! Sen hitta ja en ny jätte fin soffa också! Ja kommer vara fatti om ja fortsätter såhär haha. Men vi får se hur de blir. Sofffa känns faktiskt mest välbehövande. Eftersom min bäddsoffa är trasig.
Efter det blev de TV tittande, för ja vill ha en ny sådan också. Men de värsta jag vet är teknik affärer. Jag höll på att dö.. Så ja gick in kolla på nån tv (alla ser likadana ut) och ut igen och fick lov att sita och vänta tills de andra kom ut. haha orka mig. men då måste ja säga att de är roligare att shoppa kläder.. man kansek ska shoppa upp allt endå? haha. nej soffa var det.

De enda jag kom hem med idag, var 100 galjar. Så nu är garderoben fixad. har till och med fixat där alla mina väskor kan vara. toppen toppen!


Tove-som posar i soffan jag funderar på att köpa huhu

Jag(hemsk bild) som ser helt lost ut tror att äpplet var riktigt, så skulle ja bevisa de för Tove. de var plast.

ändrade planer! Ikväll blir det att ta dde lungt hemma i mjukiskläder + jordgubbar. (har fan ätit jordgubbar varjedag nu). Och så blir det beck på TV och så min absoluta favorit film dagboken :) Om de ändå vore så lätt, som i den filmen. men neeejdå!

Kommentarer
Postat av: My J

skönt när man fått städat ^^

2009-07-07 @ 10:17:21
URL: http://mitsukononame.blogg.se/
Postat av: j

sv: håller med ;)

ska vi följa varnadra?

2009-07-07 @ 11:05:47
URL: http://jelenalenalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0