i'm stupid..

Hejsan kära bloggläsarna! haha.
Ja har märkt att de är många fler som börjat läsa min blogg och min familj inräknad till det. Min bror tycker de är sjukt kul att sitta och läsa vad jag gör om dagarna haha och ja ska försöka sluta göra miljarder punker. (Han ska bli svenska lärare och retar sig på att jag gör punker efter varje ord.) Men men haha skyller på persbo tiderna;)

Och så är de typiskt att man har börjat flagna bort all brun färg man införskaffat sig under sommaren. Men nu på sista tiden har de bara varit regning varje dag och ingen sol alls. Men idag är de ju faktiskt super fint ju! Så ja tänkta gå ut och lägga mig på baksidan snart, för solen är snart där. Sen blir det duschning och fixning sen hem till Sandra, sen åker vi till Erika på förfest. Sen blir de väl antagligen krogen :) Man är ju ledig, så varför inte liksom.

Igår var jag & Tovan i Eskilstuna. Vi bestämde oss för att göra upptäcksfärd med bilen hennes. RIktigt kul måste jag säga. Vi körde fel hela tiden i början och gud vet vart vi hamnade. Tog oss nog tre timmar att ta oss till dit. Men jaja sånna är vi. Tillslut kom vi ju fram igen. Egentligen skulle vi till parken zoo(komiskt ja) men Daniel tyckte inte vi skulle dit för han ville med. Så då sket vi väl i det och åkte till Tuna park istället för shopping&mat SOM jag bjöd på, bara för jag är sååå rik (not). Och ett par skor rikare blev man ju också, kunde inte motstå de finste skorna i världen ju. så dom fick följa med mig hem, med dåligt samvete.6:e sko paret den här månanden då, JODÅÅ!




Jag med den hemskaste oförberedda bilden. så ja gör den liten hahaha.

Sen bar de till vässan igen. Trevligt trevligt (Y).

Kommentarer
Postat av: Emilia

mmm goott gottt

2009-07-22 @ 15:54:27
URL: http://emmimw.blogg.se/
Postat av: Linda Q

Dom där spetten såg inte dumma ut!

2009-07-22 @ 20:10:06
URL: http://lindaq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0