Jodå

Just nu sitter jag och inväntar Kay. Vi ska ha myskväll tillsammans hihi. och ja, hon ska sova här också. jag klarar inte av att sova själv som sagt haha.
Idag måde jag inge bra. typ darrig och illamående. men nu mår ja prima igen :) Jag har varit hos t och hjälp honom vika sinna kläder idag som han ska packa. eftersom han åker iväg till turkarnasland ! lite avensjuk är jag nog. kommer vara så blek, men imorrn ska jag ta en sväng till solariumet haha!
Känns förövrigt som alla åker iväg på semester eller redan har åkt bort den här veckan. Ja de är ju semesterveckorna nu iförsig men endå ju.


haha sliten och söt :D

Ne nu ska jag städa undan lite och sen så ska jag och Kay gå och käka. Ha de så bra!

Kommentarer
Postat av: -MeMilly-

Jag gillar verkligen din blogg!

Ska vi kanske följa varandra via bloglovin'?



Kram♥

2009-07-09 @ 21:09:59
URL: http://memilly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0