michael jackson- king of pop!

Hela kvällen & dagen har jag suttit och kollat på michael jacksons äro pogram på fyran. känner mig sjukt hjärntvättad och förstår inte riktigt varför jag gjort det heller. har dissat massa planer jag haft, bara för att jag inte orkat med dom. så michael jackson kändes rätt bra idag haha. Desutom var han ju faktiskt sjukt bra. Tänk om man kunde dansa så? ja är glad om ja lyckas komma upp på dans golvet utan att snubbla:P haha typiskt. 
juste,  hos farmor o farfar var ja ju idag också. bjöds på massa kakor och bullar haha. Hon ska allti överdriva me sånt där.

Imorgon vet jag inte riktigt hur mina planer blir. krogen eller ut och äta. Jag är desutom ensam hemma från imorgon bitti till söndag. hemkt? hur ska jag överleva. jag är så otroligt rädd för att vara ensam hemma  :P Förut vågade jag knappt sova själv så då sov jämt någon hos mig eller jag hos den. men på senaste året har jag lärt mig. jag hatar helt enkelt att vara ensam! undrar hur de blir när man flyttar hemifrån. det kommer inte funka någå bra alls juu.
Jaja
Nu ska ja fortsätta kolla på michael jacksons konserter. haha orka mig.

förästen, de där med blekningsmedel är inte min grej. min vita kavaj hade en fläck som jag skulle få bort. Då tog ja ner kavajen i handfatet och hälde i en hel burk blekningsmedel. Pappa skriker från vardagsrummet
-Vaa är de som luktar??
-ehm blekningsmedel (hostar så jag knappt kan andas)
-hur mycket hade du i då?
-ehm lagom..
-de ska vara en tesked så du bara vet.

Jag stänger dörren till badrummet och hela huset luktar. och jo de luktar fortfarande :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0