middag på varda med moder!

ikväll blev de middag med modern :) vi åt på varda, och det var verkligen goott! och mamma betala hihi. jag skulle försöka testa smaka vin till maten, bara för mamma tvinga mig haha! de funka inte, så mamma fick dricka två glas vin istället. men värt en försök iaf. Kräsna jag.
men en klänning  hann jag ju köpa , jätte fin! och ett paraply eftersom ja tappa bort brorsans och hade sönder mammas :) men sådan är jag.

Just nu då. sitter hemma hos mamma nu. i mitt lilla övergivna rum. som jag aldrig är i typ. jag ska snart gå och ta bort sminket och lite sådant där. sen sova! Förimorgon är det tråkiga bankärenden som gäller..


min kära gammla moder huhu!

Jag dådå.

godaste efterrätten svulla vi i oss också. och vi blev så mätta att vi trode att vi inte skulle kunna ta oss hemmåt.haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0