Rock off Åland

Nu är vi hemma från Åland! Det har varit en grymt kul tripp! De sämsta var taxina. Men annars var de typ 100 gånger bättre än krogarna i västeråsen! Vill tillbaka haha :D
De har hänt mycket kul. Bland annat glömde jag min mobil hemma, där min bank kod står i (ja kan inte mitt konto kod nej) så ja hade inge pengar. Blev tvungen att låna av Alex. Sen fick jag brännässlor över hela mig, eftersom jag bara hade shorts på mig. Typiskt mig..
Sen träffa vi markoolio. han stod me oss i kön till krogen haha. Fast sen gick han vip.

Nå mycket rock off blev de inte. Men mycke kul hade vi på krogarna och sådant, för de va grymt mycket folk :)
Orkar inte skriva, kan ta de sen när ja är lite piggare haha. Kort lägger ja in sen också :) Fast 90 procent av alla korten är ju bara på mig och Edvin hahaha!


Vi taggade som tusan

Tyckte denna bild var lite smått söt på mig & Bella haha!

Men mer bilder kommer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0