semester en vecka!

Regniga söndagar, måste vara dom tråkigaste? Eller? Just nu känns det så iaf. och jag som vanligtvis alltid brukar vara på topp humör och vara glad i alla lägen (förutom när jag är bakis eller sjuk haha) känner mig helt down idag. Men vad ska man göra:P Imorgon blir de säkert en toppen dag!

Jobbade idag, inte ovanligt direkt, men nu är de äntligen en veckas efter längtad semeeester :)!hihi, känns så skönt. Så imorgon ska jag sova ut hur läänge jag vill. Hoppas jag. Brukar allti vara någon jäkel som förstör haha.
Så igår då, ja åkte aldri till power meet. jag råkade däcka i sängen av trötthet. Helt sjukt trött var jag haha. Sen vid tolv tiden funderade jag på att ta en taxi ner till Karin,Bella,Kalle och dom dära bara för att det var så längesedan. Men nej det blev inget med det tillslut iaf. Orka ta en taxi från skultuna till västerås liksom? nej.
Tror ja jobbat lite för mycket, är så grymt trött på den dumma affären och alla dumma kunder. fast vissa är gillade. men dom flesta är dryga. En kund idag skulle köpa glass, och gav mig leksaks pengar, en annan gör allt för att få mitt nummer. seriöst :P ja kommer snart dö av att jobba där?

Okej, det här var nog det negativaste inlägget någonsin. Men ni får stå ut tills mina bättre dagar kommer. hahaha. Och som vissa av er kanske märkt, har jag bytt header bild där uppe. bara tillfälligt, känner mig trött på bloggen (också) och vill ha lite nytt. Men min insration dog typ. äh struntsamma.

I brist på bilder här på bloggen, eftersom min kamera är borta :( så lägger jag ut lite allmäna bilder bara. en del komiska.

På g till en svanå fest,mitt i vintern
Skoltider. Ja de kanske låter komiskt, men jag saknar skolan :P

Ja gammla tider de här. Hässlö HAHAA komiskt!

Förra sommaren tror jag. haha ja poasade framför camen...haha

Rida staty i natten jodå

en kväll :)

okej skämig bild från 9an. tider då man typ var blond och grejer. jag har bilder på när ja var blondare, men de är privat HAHA.

nu orkar ja inte lägga ut fler, nu ska ja käka jordgubbar <3

Kommentarer
Postat av: j

fin blogg :)

2009-07-06 @ 18:15:29
URL: http://jelenalenalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0