Andra juno!

Idag fick jag ett shopping ryck. Mötte upp Sandra och som vanlit när vi shooppar, så shoppar vi för mer än vad vi egentligen har råd med. Men ääh :D


Jag & Sandrao. Prislappen var ivägen juust... men dem blev inhandlade :)

Jag, ser typ as happy ut åt alla mina inköp (Y)

Sandra som söker mineral puder.

En del inköp blev det ju.

Fanns bara ett par kvar på H&M, som var i min storlek precis. Kännde mig tvungen :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Annars då: jag har solat och sådant. Varit as fint väder jö! Men som sagt idag blev det värre. Just typiskt..
Nu ska jag gå och käka min matt jag har lagat. Ris&kyckling (Y)
Puss och hej.

Kommentarer
Postat av: bella

Vilka härliga toppar/tröjor du har handlat! :-)

2009-06-04 @ 14:49:16
URL: http://beellae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0