Hej bloggen!

Vilket väder vi har huu. Idag har det regnat varendaste liten sekund. Men jaja.

Igår var det lördag. Jag åkte hem till "T" och hade rocky kväll. haha komiskt. Men bara för att han envisades om att se det.. ( jag ).
Idag var det jobb som gällde, jobbit som vanligt. huhu. Men måste man, så måste man ju. Jobbar desutom hela veckan ut. Varje dag, ja till och med på midsommar och dagen efter midsommar. kuuuul.
Men det ska nog gå bra. kommer bara inte hinna så mycket annat än att jobba.

Just nu då. Jag är hemma hos moder. och tillbringar lite tid med henne. Var ett tag sedan jag var här trotts allt. Vi käka nyss massa pannkakor, så ja är fööör mättter. (Y)

Nu ska jag gå och utnyttja hennes bad. Puss.

Fressten så hittade jag ett desperate houswives test från kanal5.se. testa här!

Jag blev självklar Susan, lika vimsig.hehe

Kommentarer
Postat av: bella

Var jobbar du? :)

2009-06-15 @ 18:00:31
URL: http://beellae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0