pjuuh

Nu är jag hemma från gårdagens händelser&en dags jobbande.
Igår var det studentkväll. Rolig kväll dedär :) Först var vi hemma hos Becka och förferra lite och så :) Sen Tog vi taxi ner till sjökrogen. Altså vi tog taxi vart vi än skulle den här kvällen (haha). Sen tog vi en taxi ner på stan och ja vet inte vart de andra tog vägen.. minns inte så bra :P Men IAf så åt Alex,Sandra,Thomas och jag subway. Fast inte jag då haha. Sen tog vi oss ännu en taxi och åkte hem och sov. Slöa människor typ. hehe. Sen på morgonen var de jobbigaste på länge. Men det var ju bara å gå upp, och jobba.

Inga bilder från går kvällern blev det heller. Hade ingen tanke på kameran :) hih.
Hörs !
Ps: Tack för allt, när jag fyllde år :) Speciellt till Paola. Love you, I really do.HAlland snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0