god natter

ojsan va trött jag är. eller ja skulle kunna vaa pigg. men blev väldit trött när ja tänker att ja ska upp halv 8 imorrn, bara för å jobba. kommer bli full speckad dag imorrn. inplanerat inplanerat. blir svanå mot kvällningen iaf :) kommer bli as rolit :D

Är fortfarande hemma hos moder. vi har kolla tv,film och pratat och haft de mysit :D usch vad jag älskar min mammsi. synd att ja inte träffar henne så ofta. man måste ta och ändra på det. fattar inte varför jag tycker de är så svårt att vara på två ställen. men ja trivs hos pappa, och där känner jag mig hemma. så är de ju bara. Även fast ja trivs lika mycket me både mami och papi.
förr i tiden bodde ja ju bara hos mamma. så de är väl jämfördelat me åren så att säga;) haha eller inte men jaja.

Nu ska ja sova mina välbehövliga timmar. skönhetssömn kallas de ju också..
God natt :)

Kommentarer
Postat av: almeida

sv: jaaa, den är mycket snygg, kanske lite för kort för ett bröllop? aja ;b vi får se vad det blir när det blir aktuellt för en beställning! :D

2009-03-21 @ 09:27:06
URL: http://dramaaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0