huuuh i'm dead

aaah ja lovar, jag har aldrig varit dödare i hela mitt lilla liv. känns så just nu iaf.
ja sa ju tidigare att de skulle komma 130 gäster? nej nej. 150 gäster var in bokade. och så ko mde säkert minst 50 pers till som bara kom allmänt.
så altså hade vi minst 200 gäster på tre timmar?! så ja han inte enns duka av borden innan folket satte sig igen. och så hela tiden " vaaart är glasen och bestiiicken????!!" och jag får panik och så är de typ 5 till bord som säger så. och vi var två ute. och ibland bara jag. så ja hade ju lite att göra idag.
Gästerna var från persbo och tibble skolan. så ja kännde ju igen vissa och så. tex. karins mamma haha och gamla lärare man haft. så självklart måste man ju prata och vara lite social också blandat i allt de jag höll på med.
ja nu vill jag bara ligga här och vara allt annat än stressad. Becka försöker verklien få med mig till gymmet. men mina fötter säger att ja inte får gå någonstans hehe.lyder dom.
men de var ju faktiskt värt pengarna haha.

Efter "jobbet" gick ja till ICA där paola praktiserar, hon sitter i kassa :) och min lilla kompanjon på b.hotell var där och skulle köpa cigaretter, men han hade inget kör-kort med sig. så fråga paola han om lägg. men då kom ja till undersättnign och rädda honom. för han är ju faktiskt 25 :P haha japp japp.

och så är de finaste vädret också. happpy :D


ja och paolas söta honey :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0