igårdagen

Bloggade inte igår. Haha så ja uppdaterar lite om gårdagen tänkte jag.
Det var lördag igår och dagen bestod av att vakna äta frukost och paola kom. Sen begav vi oss in mot västerås med fadern. vi åkte in till stan för ajg skulle kolla på ett par skorpå HM som kostade 129 kr bara. Dom va inte så fina som jag trott. Så de blev inge. Sen gick vi till ticknet för att kolla om paola kunde bokas in på turkiet resan. ska höra me de andra och så boknings nummret.
Sen åkte vi till Erikslund för pappa skulle kolla på kakel och handfat oc hsådant där till badrummet. Och vi gick till TATI, för pappa köpte en skinn-jacka till mig. och paola köpte två kavajer haha.
Sen åt vi ute på restaurang vid hamnen, blev för mätt haha!

sen blev klockan mycke och de blev ingen pluggkväll hos Linn, och inte orkade jag parta heller. Så de blev godis, hemmakväll och film. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0