its monday!

veckan är om på nytt igen då. känns väl bra. fast min dag i da, har varit lite otursam faktiskt. haha tex som på idrotten idag. Vännerna orka inte vara med på idrotten, fast jag och bella bestämde oss för att vara med iaf, även om dem inte var med. så vi gick och bytte om och börja idrotten. lärarna var sjuka så vi hade en annan. och han skulle ha en jobbi lektion me innebandy,fotboll o basket. och man skulle bytas av vid bänken. så om han sa "3stycken ut " så skulle dom tre nästa som satt på bänken ut och dom som var ute skulle sätta sig på bänken. jaja i vilket fall så bestämde jag och bella oss för att smita iväg. Men det skulle vi aldrig ha gjort.. han såg vad vi tänkte göra och straffa oss HHA:D
Jag fick bi lagkapten för halva gänget och Bella för de andra. Uppvärmingen skulle vi bestämma. jaja de gick ju som de gick. haha. idrott är ju som sagt inte min starkaste sida, och jag var lagkapten liksom.bara komiskt.

Efter skolan bar de av mot stan, skulle betala mitt gym.glömde pengarna.såklart haha. kola runt lite i affärer. vill ha nit kjolen från gina. som var slut. förstog ja ju. Men kan nöja mig med att ja beställde lite mer från H&M igår kväll. en vit kavaj. riktigt fint nu till ljusare tider :)
När ja och paola kom hem så lagade vi macaroner med pesto. riktigt gott. och awokado vid sidan om.plus en kiwi. :D vi är så duktiga.


Min outfitt idag, är väldigt vårig. eftersom ja trode vädret skulle likna det igår. men nej självklart inte. kallt var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0