lugnare än igår

praktik idag. hehe. den var myyyyyyyyyyyyyycket lugnare än igår. ibland hade jag inte enns något och göra.
Och Robin var inte där idag, för han var sjukt :P haha orka han. var någon annan snubbe där i ställe:P
men ja de var väl helt okidok.
fast de värsta me idag var, att ja försov mig ganska så mycket. en och en halv timme :P så ja fick vara kvar till halv 3 idag. hehe typist mig. men sån är jag. Errkkii (min handledare) var smyg.sur på mig tror jag idag. för han sa när jag kom in genom dörrne " Nejmen där är du, ingen ,hade märkt att du var borta. eftersom robin inte är här hööööh" jag ba: tackar.. här har ja stressat sönder typ :)men jaja så är det.

tänkte åka och gymma snart. bussen går om 15 minutos. :)
Och idag när jag kom he mfrån praktiken, kika jag i brevlådan, och där låg min tshirt me heidi klum. efterlängtad. den satt bra också, kanske tillochmed lite stor o lång. men får väll fixa ihop de me mina leggings liksom eler nå :) haha fin var den jö.

men ha en bra dagdå heeddå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0