right round

ja de känns som alla ord och stavelser flyter runt i skallen på mig. men nu är pluggandet avklarat. det kommer nog gå finnemang I hope.
Ja är hemma hos mammi nu och har precis pluggat klart och duscha.skönt. Imorrn är det äntligen efterlängtade helg.
Love it :D

Idag så umgick jag lite med Paola. och så TYPISKT! jag köpte godis.. men vafan måste ju inviga ICA´s nya godheter. hehe. ja så fick det bli iaf. gott vare ju också. Efteråt så fick jag för mig att sätta på mig min pappas byxor så jag inte skulle känna mig så tjock, för att jag ätit godis. och så fick det bli! På med pappas byxor som var ton förstora oc hs åfick paola ett annat par :D Vi har aldrig varit smalare ;) Så de är en liten idé om du vill känna dig mindre tjock-efter godis höhö :D Sen efteråt gick vi promenad, för vi insåg att byxorna inte skulle göra oss smalare. Men promenad är iaf lite nyttit. Men så mycket till promenad blev de inte heller. Vi gick till våran gamla skola, Persbo och börja flumma fram massa kort! de är just typiskt oss haha!


komiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0