skolan

Ja är duktig. jag sitter i datasalen i skolan och har hotell lektion. Vi ska ge bort en kryssning för 10000 kr till en vän som fyller år. Jag jobbar med Sandra. Självklart så ger vi ju inte bort kryssningarna på riktigt haha! om de endå vore så ;)
Tänkte sätta igång med det nu.
Och nyss så beställde jag lite grejer från H&M :D älskar deras skor. Så de blev två par skor, jeans jacka, väska och lite nagelfilar och sådant där nödvändit. fast de kommer inte förän i slutet av april. herregud.

Efter skolan blir det att äta på högskolan, på Sandras mammas jobb :) Sen solning och så gymmet tänkte jag mig.duktit.
Och så är det helg också, det gillar vi!
Ha en bra helg dårå. hejdddå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0