Snygga skor huuuh


Så otroligt snygga skor från Bianco. Vill ha, really do!

åå ja orkar inte plugga mera nu. Känns som att jag inte kan plugga in ett ena litet ord till i skallen. Men jag måste fortsätta snart. provet är ju som sagt på fredag. Och ett IG är ju de minsta man vill ha ju.
Känns som ja börjar bli duktig igen, det är bra.
Blev som sagt inget av att åka hem till modret, gör det imorrn. passar bättre och så. Fast imorrn lär jag ju plugga in resten av alla frågor i skallen. Känns som jag börjar bli yr, är inte riktigt van med det hära att plugga in frågor ;) haha!

Idag har dagen iaf bestått av jeans-byxköp. Ett par mörka vanliga bara från H&M. Och på fredag får jag pengar igen och då blir det att köpa mina efterlängtade vita trach jeans från Gina, I love them!
Sedan måste en skinnjacka inköpas också. jag vet att jag nyss köpte en, men den är ju kort. Vill ha en längre nu när det är lite kallare väder :) så ligger det till. får se om jag kan tjata på mamma om att hon köper den till mig, eller att hon iaf betalar halva. låter bra tycker jag(Y).

Jag vet inte enns om jag sagt det här eller enns nämt det. Men jag och mina vänner har ju bokat resa till Turkiet. JA minns inte riktigt datumet men tror det var den 3 Augusti eller något sådant. I två hela veckor. Det ska verkligen bli jätte roligt och skönt :D
Men nu ska jag göra mig lite TE och fortsätta plugga med den otroligt roliga naturkunskapeeeeen.
Pööss.

Kommentarer
Postat av: Fatima

Lyckos dig ;)

2009-03-26 @ 09:06:48
URL: http://gustibusmensdatincrementum.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ja dom är verkligen snygga :)

2009-03-26 @ 09:25:16
URL: http://joossann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0