update!

så i måndas var det en skolfri-dag för oss. så de blev fika på gränden och sedan vidare för en shopping och sol runda. Mot kvällningen blev det att jag,Bella,sandra och Erica gick till Dante och hanns vänner för lite guitar hero. De var nå band sak så de fanns både trummor och sån där man sjunger i.
Jag var på gittaren, Bella på bas , Erica trummor och Sandra sjöng. Ritkigt vakcert HAHAHA borde starta band. nooot.

Igår blev det ju första skoldagen efter lovet. var nästan trött hela dagen i skolan. sjukt att ja blivit så sliten efter Idre.
Sen åkte ja hem och umgicks me Paola hela dagen. vi tjocka verkligen choklad.. och så kollade vi på Rosing och hennes gubbar. sjukt pogram. ofta man hittar kärleken sådär liksom hahah, aa komiskt. Sen var de ny sesong av desperate houswifes, så de kollades också.

Sen idag då har jag varit dum igen. jag orkade inte gå upp imorrse så ja sov till 11. dissa skolan, var endå bara 2 lektioner. De var skönt. men ja måste sluta vara dålig nu haha.
Så idag har ja typ inte gjort så mycket alls. men tänkte att ja skulle dra mig till gymmet lite senare idag och göra något vettit denna vecka för engångs skull. Ikväll blir det nog att ta de lungt också. Jag och Paola har nämligen en High school musical 3 film som ligger och väntar på oss till ikväll ;) Det var något nytt på ICA-skultuna. hyra film för 25 kr. så då måste man ju testa ;) eftersom alla på ICA-skultuna verkade så stolta över det. komiskt.


 
idag kör vi på mittbena och mitt indian-inspererade hårband :D wiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0