bara måndag

Idag var det ju den så kallade måndagen. Sista veckan innan påsk lovet. Faktiskt. Känns bara för bra haha.
Idag var det en vädligt kort skoldag. Började med sovmorgonen, men som de flesta måndagarna ser ut nu för tiden så får jag inte sovmorgon längre pgr av renovering. Dumma slip maskiner och såg saker och borrar. att dom aldrig uppfinner ljudlösa saker hehe.
Blev iaf skjusad av pappsen till skolan började 10. Hade en värdelös lektion med Esko, tror jag han heter. En lite halv tönt till lärare haha. snällt. efter blev de vänta till kvartöver 1 då vi hade idrottsprov. gick väl okej, hoppas jag. hade ju inte direkt pluggat till det.
Sen var de bara att gå hem! egentligen sluta vi klockan 5. Så glad blev man, närm an hörde att vi fick gå.
Så just nu ra sitter jag vid matbordet och bloggar och äter macka med avokado på. de är så himmlans gott. Och så inväntar jag paola också. Vi ska till stan och ordna de där med Turkie-resan.


Dagens lätta klädsel. Randigt haha.
Men ha en bra måndag.Pöss.

Kommentarer
Postat av: SOFY

Tack snälla! Kul att du tittade in.. :)

Vilken snygg outfot!! Verkligen vårfräscht!! :D



SNygga bilder i bakgrunden med!! :D

2009-03-30 @ 17:12:17
URL: http://litendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0