min lördag jappjapp!

okej, nu är jag äntligen hemma från jobbet. mina fötter verker. både från igår och idag. står ju upp hela tiden typ när ja jobbar och igår var det klackarna som ställde till de, som vanlit.

Gårdagen var jätte rolig :) flickvännorna var redan framme och ja och paola kom någon halvtimma senare.
Träffa många som ja inte träffat på länge också.. och kalle till och med, som jag inte sett sen han for iväg till vart de nu var hehe.
Aja men kul var det ju :D:D! och Bella var komisk :)haha.
Vid 1-halv 2. minns inte när, så hämta Tove upp oss så fick vi skjus hemmåt :) snällt.
Idag var det bara att gå upp halv 8. Fast otroligt nog vakna jag inte enns av klockan! Ja vakna av mig själver. Jätte PIGG. hoppa in i duschen börja fixa mig och dansa till musik till och med. inte normal bakisdag. eller? hehe.
Fast de värsta med idag är ju att de har börjat snöa. HUUU, hatar snö. ja trode ju de skulle vara vår. men nej, snöa ska de ju göra. de är ju just typsikt.
Såg i tidningen att de skulle göra de imorrn med? kul-neeej.

och så vill jag bara tillägga en sak. Att du borde ju förstå själv varför. jag vet hur hon tog det. och hon blev verkligen ledsen. så du ska inte snacka om att hon är omogen. för de du gjorde mot henne var ju så mycket bättre.nej.
Så var de inte meningen med håret heller. du stog bakom och hon råka fastna. jappjapp. ville bara säga det.
Paola är bäst.


BILDER FRÅN KVÄLLERN :) blev inte så mycket till bilder, glömde kameran som vanlit :P






de va typ alla bilderna haah.:D
och ja, jag sitter på ett dass.... HAHAHA

Nu ska ja sova en stund. byeeedå.

Kommentarer
Postat av: PAOLA

OMG en när bild på mig ooh snyggign noot haha dass minnen för för söööt ;D du är bääst Sara <3

2009-03-22 @ 17:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0