ja vill tatooa mig

Sitter här och käkar upp mitt natur-godis och klagar över imorrn. för då är det praktik. och jag har inte lust med det. men jaja nu måste jag faktiskt pallra mig dit. Förra veckan var jag ju inte där och veckan innan det var det ju lov. så har inte varit där på ett tag. vem vet, dem kanske saknar mig? haha skoja.
och ni som undrade vart mig heidi klum tisha var ifrån så var den från hemsidan queenpeach.com :)

Och vet ni vad det är för dag idag? Det är den 11. och det innebär 3 månader kvar tills ja är 18 :D:D och de innebär sommarlooov occccch massa skoj. fy vad jag längtar till sommaren. varma sommarkvällar är nog de bästa jag vet! så mysia. Igår hade jag på mig min skinnjacka och tänkte nu är de faktiskt snart vååår :D men så kom snöet idag, och de gjorde mig stort besviken på vädret. huuh så trött på den dumma snön.

En liten roli nyhet jag har är att jag tänkt tatuerna mig ungefär nästa månad. om planerna går igenom förstås. Tove kännde en tattuerare som jobbar som det, men också privat. så de är ju bra. Så då åker jag, Linn, Becka kanske Paff och Sandra dit till honom i Örebro och genomför det! beror på om Tove ska fylla i färg i sin.
Då hade jag tänkt mig ett sött litet hjärta antingen på handleden eller på sidan av foten. den blir nog snyggt. men ja kan verkligen inte bestämma mig på vilken av dom jag ska ha. hmmm tål att tänka på. och rädd kommer jag säkert också vara hhaha, men det lär ju gå på några sekunder att göra ett litet heart.

                                                                         Typ såhär hade jag tänkt mig.




men va tycker ni? handleden eller på foten? :)












Kommentarer
Postat av: sabina

sv: tack detsamma! :) hmm.. jag tycker att det skulle passa på båda ställena, men du får ju göra som du vill och vad du tycker passar bäst ;)

2009-03-11 @ 19:58:46
URL: http://ssabinaah.blogg.se/
Postat av: nadja

åe, jag vill också tautera mig. typ vid magen nästan en blommma elr nå. jag tycker du ska tatuera dig på foten :)

2009-03-11 @ 20:02:50
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0