juuuu

uuuuuuu. rastlös!! har knappt rört ett finger i dag. eller jo det har jag. men alltså jag har inte gjort något rolit eller så idag. och då blir jag rastlös och nu vill jag hitta på något. kanske lite sent för det nu men men.
Imorrn blir det iaf praktik, kanske gymma? får se, får se. Känner ingen lust alls för att gå till praktiken imorrn. vet inte varför. känns som att jag bara får städa  och städa.

Och så gjorde jag om min blogg idag också. Resultatet blev väl ganska bra tycker jag:) var trött på den gammla headern och den trista gråa bakgrunen. så de blev lite happyer. eller något hahah.
Och igår så prata ja och några av mina vänner om facebook. så då skaffade jag mig en sådan igår kväll. Jag fattar ju ingenting av det. men lyckades väl ladda upp ett par bilder iaf. mer än så orkar jag inte anstränga mig haha! får väl se hur välanvänt det blir då. har en kännsla av att den kommer bli bortglömd.

Nej imorrrn ska ja börja bli mer duktig och inte dålig. Träääna och träna och plugga och plugga mera. se hur länge de håålller hehe.

varje gång händer det samma sak. undra vad jag gör för fel.
och efter varje misslyckande, går tankarna till dig. och undrar när man ses igen och när du ska höra av dig.
det är som du bara vill ha mig där, bara för att du kan. och vet att jag alltid är där.
Jag vet. Jag vet att det är som det är. men slutar endå aldrig hoppas.
vad är det som håller kvar det.
jag kan ju säga att jag bryr mig kanppt längre. nästan ingeting. känner ingenting. men endå så finns det något som håller en liten tanke kvar åt dig. och jag vet, mycket väl att när den lilla tanken slocknat helt. kommer vi ses igen och så kommer du höra av dig.
du håller kvar det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0