Ännu en brand!

Jahapp lite lagom sjukt. Två bränder på en vecka. Då måste det väl vara nå tecken på något. höh.. Nej men det var faktiskt så att inatt vid 4 tiden så var det någon som tände på ett dagis (tror jag) På Bäckby centrum. Altså inärheten av mitt jobb. Så det lukta gammal grill över hela centrum plus i våran butik. Jätte trevligt. noot! Orka lägga bränder på ett dagis. Vad har man då för liv liksom? Jaja, vissa är ju lite konstiga.
Så alla idag på jobbet snacka om branden, så nu är jag trött på bränder! Hela huset var iprincip borta, och så var det bara svart.

Jaja lite roligare saker nudå :) Igår blev det lögarängen. Riktigt trevligt blev det :) Inte ett dugg kallt heller. För vi lyckades sno till oss en tjusig brasa :D(Y)

Det här hade jag på mig idag, enkel skön söndags outfit :)

Men nu ska jag städa upp rummet, så det blir riktigt rent och snyggt. Ligger kläder över hela sängen. Söndagar, det är min städ & plugg dag det!









Kommentarer
Postat av: RIVETS

shit snyggt!

2009-05-03 @ 20:57:03
URL: http://rivets.blogg.se/
Postat av: karin =D

ja jag såg de :P de va nå handikapp ställe, helt nerbränt xD

2009-05-03 @ 21:32:33
Postat av: sara

jaha var det det de va! huhu! Trode de va dagis :)

2009-05-03 @ 22:30:15
URL: http://sarawikmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0