HEJ Blogg

Imorrse hade jag inte alls lust att kila iväg till bussen, och hamna i skolan. Dels för regnet var på G. Desutom min olycka i huvudet har blivit värre, eller iaf ser värre ut. Helt blå lila runt hela ögat nu. Inte kul! Men men lite smink försvann det värsta... men endå.
Till skolan kom jag iaf. Slutade tidigare. Har mest varit massa betyg prat tycker jag.

Nu så sitter jag här hemma, redo för att fortsätta med pluggandet. Sucko. Naturvetenskaps prov imorgon. Så lär väl sätta igång nu.

En outfit tänkte jag slänga ut också.



H&M - Nörd som jag är, så förstår ni nog att min lilla volang klänning kommer därifrån. Ni kanske till och med har sett den.

Kommentarer
Postat av: Åsa

SV: Visst är den snygg! :)



Gilla även din H&M-klänning skarpt! Volanger är snyggt!

2009-05-18 @ 20:38:07
URL: http://asahellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0