SuperBra . .

Ska skriva en stor uppsats om en 18-årings födelsedags fest. Bella ksa göra rikemans fest, och jag fatti-fest. Imorrn ska det vara klart. Annars blir det IG på hela kursen. Det kommer gå bra :) not.. kommer aldrig hinna. Bara ladda upp med äckligt kaffe och en påse godis och köra som tusan! På torsdag är det ett prov. Har itne pluggat någonting. Kommer det gå bra? Den som överlever får se. Om jag överlever vill säga :) hehe..

Imorrse var jag hemma första lektionen, bara för att få biljetter till Brintey konserten. Det var värt. Sen blev det utvecklingssamtal. Hatar birgitta. huuuuu dööö .. TYP! så segare människa finns ju ej :) Men jaja så blev det. Och betygen är som sagt inte på topp. Får försöka fixa ihop det hära. Måste ta tag i dem här sista veckorna nu. Faktiskti nte långt kvar till sommarlov, så lite kämpa får jag lov med :)
Sluta tidigare från sista lektionen, drog hem till Becka en snabbis och åt mackor, för vi häll på att dö av hunger. Gymma sen. faktiskt. Längesedan måste jag säga. Måste ta tag i det också. Orka låta föräldrarna paya massa pengar i månaden, för något jag inte enns håller på med. Ändring på mig.

NU måste jag fortsätta med pluggandet. tyväärr.. Hej. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0