Skolstart & H&M fynd

Men buhuhu! Idag i skolan så blev mina alldeles nya chinos förstörda :'/ de var typ bläck fläckar på dem. Tyyyyyyyypiskt :( Jaja så kan det vara. Fick trösta mig med att shoppa :) Shoppa halva H&M fan :) haha! Hade kommit in lite news, så fick det bli. Sen kom min klänning hem i postlådan idag! Den var tyvärr lite lång, men mammi kanske kan fixa! Får se om den åker tillbaka eller om det blir att sy om den litegranna.

Så Slutdade jag runt halv 4 idag i skolan. Kändes faktiskt bra att komma tillbaka, efter praktik. Nu är det bara lite mindre än 6 veckor att kämpa sig igenom, sen är det sommarlov. Nästa år tar jag studenten. då är det min tur. Vet inte om jag vill det, och börjar redan ha ångest för det. Haha, vill inte bli en arbetslös sådan där hemma sittare. Uscho..

Nåja, efter stadens göra, köpte jag och Paola en stor drypande fet pizza med banan och ananas! Riktigt gott! sen nu sitter jag här :)
Och jag längtar till helgerna som kommer :D Varje helg kommer typ någon fylla år eller bara allmänt parta.

Här är en outfit idag :)




Och äntligen fick jag mina efterlängtade kil-klackar från H&M!
Har väntat länge på 37:an. Och idag stod dom där. Blev så happy :) ♥

Nu ska jag ta ett varmt bad tror jag faktiskt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0