Fredagsmys

Idag på praktikemn har jag & Madde gått runt och sjungt " för nuu är de fredagsmyyys" osv, hela dagen. För de är ju de, freeedag !!!
De känner jag mig väldigt förtjänad av, eftersom ja arbetar som en häst på det där stället, för några bokstäver på ett papper liksom (betyg).
Men de är väl bra inför min framtid. Antar jaaa..

Ikväll så tänkte jag bara ta de lilla lugna, förmodligen me sällskap???

Tänkte bara visa en liten del av hur störda vi egentligen är :)
                        

-Ska vii hårdrocka??
-JAA!!
-vänta vi kör på refrängen.

Pao kommer döda mig. JAJA HEJDÅ :D

Kommentarer
Postat av: EN ARG DÖDAR PAAAAAAAFFFF

Vänta bara tills jag ser dig OMG!!!!!!!!!!!

2009-11-07 @ 13:56:38
URL: http://paolaflores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0