Första Oktober

Maaaahhaa. Va dryg jag vart idag.

Linn var bak-full i skolan idag. Och ja kunde inte låta bli att dryga mig. SÅÅ KUL :D
Skratta tills jag dog idag, jag lovar. &de var typ bara jag som hade kul åt mig själv..
Jag och Linn hade lite bild lektion också.
Becka blev mest komisk. Ja skratta tills jag grät?

Mot kvällningen idag vär de vässan-öppet till nio.00. Var väl nå speciel kväll antar jag så de bjöds på bubbel och fina rabatter på kläder.
Fint fint.

Ja är total död. Krogen imorgon förhoppnings vis. Jobba hela helgen. Lörda utgång igen? Sen enköping för min KAMERAAA!! Änligen.

Förästen märkte ni att graderna ute sjönk över en natt? Jag fryser ju förtusan till döds.

           

Allvarligt. Sveriges sämsta humor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0