God natt.

Är huur trött som hellst nu ju!
Jag har haft sömnproblems inatt, inte kul ska ni veta!! Jag ska upp klockan sex, och jag somna halv 3?
Desutom förstår jag inte egentligen varför jag gick till pratiken idag, (antar att jag är en typ kämpe ;D ) jag hade ingen röst imorrse desutom kände jag mig svimfärdig & mensverk på det!
Meeeeen inte ska man klaga inte! orkar bara inte vara hemma en dag till för min sjuka.
Nej jag mår toppppen:)

Sen åkte jag och Pao och fika på den nyöppnade cafét i gammla djurafären (komiskt nog där). Åååå så fint de blitt!! Riktigt tjusit och gåååttt.
Sen blev de hemmåt mot desperata hemmafruar!

& nu börjar jag få lite panik inför utklädnads festen, what to were?!?!! eehuu. De ordnar nog sig, får komma med mina brillianta idér som vanlit ! Jobbit att vara så smaaart.

Sovmorgon imorrrrn då!
NATITI.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0