Tacås

När jag skulle gå in igenom dörrarna till Praktiken tog det stopp!!
Jag gick rakt in i glaset och tänkte neej jag orkar inte praktiken idag. Tänkte vända på conversen och ta närmaste bussen hem.
Sen behärskade jag mig och gick igenom ritkiga dörren.
& de gick ju som smort, förutom att jag kände mig lite seg & sliten.

innan praktiken idag lunchade jag med Bella. Tackos tallrik, även fast de kanske inte liknar de på bilden?!!
hahaha

- Vill ni ha mild, stark eller blandad sås?
-Kan man få svag ?


                 
                 
             
                           Mmmmmmh tacoooolitacooo sörja.


Kommentarer
Postat av: Isabella

Lilla gumman det står ju fel:P



Vill ni ha, mild, stark eller blandad sås?

- Ehhh kan man få båda?

2009-10-19 @ 23:18:13
URL: http://sagaisabella.blogg.se/
Postat av: Smajlin - just smile bitch <3

tacos sitter aldrig feel ^^,

2009-10-20 @ 02:04:32
URL: http://misschillpill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0