.

Är det bara jag som tycker att de regnar mycke nu för tiden ?
Tycker iaf jag, och de är inte kul! Håret blir sliskat, kläderna blir blöta och allt är allmänt blöttit.
Jaja!

Idag i skolan var vi på hässlö, flygplattsen i Västerås ni vet? Kanske.
Och var på en guidad visning, egentligen fattar jag inte vad en hotell klass gör där. Men de är säkert jätte bra (Y).
Efteråt åkte vi in till stan me Alex, så jag och Sandra kunde sola.
Sen så shoppa jag kläder inför praktiken nästa vecka som börjar!
Herregud va perfekt klädd och såvidare man måste vara. Jag kommer förmodligen stå i receptionen väldigt mycket. De jag ska ha på mig är Svarta kostymbyxor, Vit skjorta, svarta skor och kanske en svart väst över.
Såå snygg kommer jag attt bli huhu!

Ikväll blir det party, part yy!





Dagens kläder.
Over size tisha/tunika
Lack leggings
Fransväska


Ha en bra kvällikväll. Puss.












Har aldrig saknat någon människa i hela mitt liv så mycket! Ja undrar varje ynka sekund hur de kommer bli i framtiden..
Kommer de någonsin vara jag vid din sida 24/7 eller..


Kommentarer
Postat av: Sessan ♥ (Jenna)

förstår. hatar myggbet. jag är dessutom allergisk mot myggor.. och då är det verkligen inte kul :/

2009-09-05 @ 13:44:01
URL: http://ensessan.blogg.se/
Postat av: Andréa

Kikar in och önskar en trevlig helg! :)

2009-09-05 @ 18:29:49
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0