Hemst mycche hej

Idag har det varit en sådan där dag, med toppen väder ju! Man blir så strålande glad då, må jag säga hörrni!
Dagen började med en feeet sovmorgon. Vakna TIO.30 :O Så länge har jag inte sovit på 100 tals år.
Sen ringde en Tove och ville att jag skulle med till sjukan, för hon skulle kolla sin axel som var en smula trasig på något vis?

Efteråt blev de in mot staden för att kolla på lite kläder och sådant inför imorgon! Men påvägen dit så blev de något fel på bilen.. Låter bilden tala hahah!
Ialla faller så hitta jag en super fin jeans klänning till Tove. Hihi själv är jag för fattig för tillfälle :) Men pengarna kommer snaart. känner STORT behov av shopping huhu. Sen han vi med ett käk på vivaldan.

Klockan tre blev de mot praktiken. Var inte med min vanliga handledare eftersom ja jobba kväll. Utan en som hette Kattis. FYFAN va skön människa!
Jag,hon och en som jobbar på städ satt och snacka massvis med skit och kolla skvaller tidningar.
Desutom stack Wanna och köpte bakelser till oss. 
 Hahaha hur låter det? Men seriöst så gillar ingen av oss som jobbar på western B! uscho.
Fast du Sandra gillar ju henne ;)
DESUTOM fick jag sluta klockan 8 iställe för kvartöver 10 ;)




Hahah komiskt, ser ni strecket bakom bilen? De är tydligen bensin.

Tove- Shit va de luktar bensin när ja öppnar fönstret?
Jag- JaAa lukta goott ju :):)
Tove- Men de är något fel, kolla nu igen när ja öppnar fönstret luktar de igen ?
Jag sniffar
Tove- Nee de måste vara något fel på nininana (bilspråk)
Jag- Men är de inte att de läcker bensin när du öppnar fönstret då?


Shit va hon garva. tyckte de lät bra jö.

Kommentarer
Postat av: AMANDA - ♥ Kläder och skoj

fn oufti =) allt bra ?

2009-09-18 @ 01:18:47
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: Leia

God förmiddag!

Tänkte bara önska en trevlig fredag!

2009-09-18 @ 11:10:17
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0