Lite allmänt

ååå hittat mina lårhöga stövlar nuuu!!! LOVELY!!
På lörda blir de trolitvis Stockholm igen :) Men den härgången för att umgås me bröderna.
Fredan hoppas jag på en utgång??Jodå, de tycker ja.

Ååserinte alls fram imot imorgonbitti. jäkla skolbarn på nio år ska käka frukost samma tid!! Och dom är cirka 30 stycken, kul? Neee ja kommer väl stressa sönder.
Orkaaaaaar inte!
Jobba kväll me Kattis är bäst. Då är de lungt i receptionen. Desutom spelar man sönder Farm ville på Facebook:P Hehe komiskt spel dedär..


Altså söta, hur små är vi inte?? Persbo-tider!
Saaaaknar ..dig.. Trode du & jag skulle vara som vi var, hela livet. Faktiskt.
Trodde iprincip att de skulle sluta med du&jag skulle dela på ett rum på gammelhuset.
Men nepp. så blev de inte.


&så saknar jag skolan! sjukt segt me praktiken nu :P

Kommentarer
Postat av: sandra

Men neej vi går ut på lördag!! :D Jag jobbar lördag morgon :/

2009-09-22 @ 20:00:34
Postat av: sara

Meeen Sandra juu!

Ska ju till stockholm då:P

2009-09-22 @ 21:45:49
URL: http://sarawikmans.blogg.se/
Postat av: sandra

Men de väl på dagen? :P

2009-09-22 @ 22:41:55
Postat av: sara

Nää ska sova kvar där förmodligen. men fårse hur de blir :) de är ju förtusan Svanå fest också!

2009-09-23 @ 18:34:06
URL: http://sarawikmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0