Blev en utgång!

Äntligen fick vi våran utgång, ja de må jag säga !!
Började med Förfest hemma hos mig, haha jag och Pao drack lite med brorsorna. För roliga dom där.
Sen vidare till Simon& Lingons lägenhet. Herregudars vilken disco Place till lägenhet de har! I taket var de en enda stor disco grejs med rökmaskin! hehe mycke bra för ferre place!
Sen drog vi oss till Slisk. där Timbuktu spela. Fast de var ointressant för mig. hehe
men blev mycke dans tequila och roligt :) Lite mycho folk bara.

& idag efter jobbe så kom Pao och vi umgicks lite me Tove och Linus. Sen skjusa Tove hem oss :)
Nu sitter ja& pao här och funderar på filmkväll me Mathilda. få se få se!

Nu blir de städa rummet lite. Chiao

               
                  Vimmelbild på oss
   
        I Kön på silk, altså hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0