HOME SWEET HOME!

Nu kom jag nyligen hem från praktiken. Brukar vanligtvis åka hem någon timme tidigare bara för min buss till Skultunan är fuckad hehe.
Men idag stanna jag hela dagen och hjälpte till. Var mychoo att göra!
10 personer, som drack sprit som 50 personer. Haha kul!

Innan praktiken idag, åkte ja ner och träffa Sandra för en liten shopping & fika tur.
Vi invigde såklart ute-terass öppningarna som är i stan nu :) Mycke trevligt att kunna sitta ute igen!
Efterlängtad!

Nu måste ja sätta igång med projektarbetet. De skriftliga. Suger. Jag som nyss kom hem! 

                                 
                                
                                 

Natttti. Imorgon blir de Arlanda me klassen för hela slanten !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0