Långfredag

Hejsan!!
Igår var de första April. Ja blev inge lurad. Tråkigt ! haha.

& ida är de lång fredag. Min sjukdom sitter i lite, men nästan borta nu :)
Så mamma fick med mig på en shopping tur på staden iaf :) Shoppa lite kläder & smink. Sen fika vi.
Nu måse ja städa mitt rum! Imorgon är de påsk afton.
Fast ikväll ska ja på en påsk middag klockan sju hemma hos mamma. När man har skillda föräldrar blir de alltid två av allt. Ja menar två julaftonar, två påsk osv haha. Brodern kommer snart, så ska vi gå dit tsm :)

Ha en bra påskas!
Hej

                    
Kolla vilket fint påskträd dom gjort på torget inne istan!

De suger att ja måste ha pappas dator, kan inte göra om bilderna.
På min dator kan man ljusa upp bilder och förstärka styrkan.
Suger.
haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0