RUUULIT

Ge mig imorgon kväll nu :) Då blir de Elba ! Men med för fest hos Mathilda först, me grillning och grejer tror jag :)
Mycke bra.
Men frågan är vad ska jag ha på mig? Funderar på om man ska kila förbi stan imorgon och hitta någon topp till min kjol eller nå. jaja får se får se.

Idag så var skolan trög som tusans, till slut slutade vi så drog jag,sandra ,Linni och Mathilda och fika på Erikslund!

Men nu måste ja snart sova, känner mig lite död. Dessutom blir de snabbare morogn dag då. Hoppas verkligen Valborg blir bra i år.
Sjukt att mina valborgar antingen slutat i kaos eller vart riktigt dåliga. Alltid. hahah!
Förra året tex så sluta de med hem gång innan klockan 12 ( inte okej ) och några år innan de tog polisen vår sprit. Ja vad ska man säga.

Nattti.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0