Frajday

Igår morrse vaknade ja av att de ringde från min praktikplatts. De frågade om jag ville sommarjobba där.
Dessvärre blev jag tvungen att tacka nej :( Även fast jag vill, så känner jag ett sorts måste att jobba kvar i affären över sommaren. så blev det iaf.
Sen ringde modern och fråga om vi skulle åka ner på staden för lite shopping. Så de gjorde vi.
Allti trevligt!

Mot kvällern drog jag,Pao & Linni till gränden för att fika :)

                            
                             
                            
                    
                               

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var har du köpt den vita tröjan o hur mycket kostar den? Den va jättefin :)

2010-04-14 @ 15:58:41
Postat av: sara

På VILA :) kostade 249/ 349 kr om ja minns rätt!

2010-04-14 @ 22:51:05
URL: http://sarawikmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0