FREDAGS

Bloggen har ja inte hunnit med denna helg. Hänt så mycket :)
& en grymt rolig helg har de varit!

Kan börja med i fredags så blev de verkligen en spontan utgång.
Så ja och pao fixa oss snabbt, sen åkte vi till Emil och festa :) Skulle bli krogen men blev inte riktigt så då!

Lördags så workade jag sen sola jag me Pao :) Sen så åkte vi in till Stan och träffa Linni och gick till de nya stället Wine & Beer. HAHA de var världens skummaste människor där måste ja säga!
Alla som dansa var inte normala?!
Iaf sen så blev ja och Pao hämtade av Emil så åkte vi till Skultuna på fest på MC klubben. Aldrig varit där förut, sen åkte vi bil och sen hem :)

Igår (söndags) så fira jag farfar som fyllde år :) Så blev tårta och massa.
Efter de så kom Två bellor och en Pao hem till mig och vi kolla skräck film, men den var bara skum!
Sen åkte vi till Donken och käka sen hem till Linn och skrämde henne igenom att banka på hennes fönster hahaha, men hon han märka oss Faaaan :D

Nu har ja brottåm för ska Shoppppppa me LinnPinn.
Chiaooo.

                          
                          
                             
                           
                          
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0