FRUSTRERANDE

Altså de här med min sömn. Vad är det med att de ska ringas och skickas massa SMS till mig när ja ligger och har sovmorgon?
Ja döör! haha:D

Igårkväll kände jag mig så trött så jag gick och la mig nio! Men självklart somnade jag inte..
Så gjorde ja ett försök igen vid 10! Men självklart somnade jag inte..
Gjorde ännu ett försök vid 3! Somnade efter ett långt tag och med massa tankar som snurrar runt i huvudet.
Sen när jag väl somnade då fortsätter tankarna in till drömmar? inte okej..

Ja sen imorrse så vakna jag halv 9 av att jag trode att jag skulle jobba, så jag hoppar upp i sängen!
Inser att jag är ledig och somnar om. Ja då ringer Emil halv 11 och frågar något vet inte vad ja sa knappt för ja var så trött? Somnar iaf om då ringer Tove en timme senare med en påminelse om att vi ska träffas idag!
Självklart somnar jag om och sedan vaknar jag av sms jävel haha Neej från och med nu blir de att jag stänger av mobilen innan jag lägger mig :)

Såå nu är jag försenad med att träffa Tove, men ja får lägga på ett kol och försöka bli pigg!

                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0