LÖRDAG

Började med att vi inte visste vart vi skulle förfesta om vi skulle dit, eller dit och de blev lite kaos haha!
Men så betämde vi oss för att åka till victor som hade fest. De blev en jätte rolig kväll, vi skippade krogen och var kvar på festen istället. Sen kom vi på att båda jag & pao jobbar imrogon så vi började gåå ( ?! ) från festen, och ja kan lova er att de känns i mina stackars ben idag. Träningsverk från att gå i klackarna den långa sträckan! haha så kan de vara..

Som tur var så kom taxi ali och skjutsa oss resten av biten ner på stan, vi missa ju självklart sista bussen, och när vi var nere på stan så kom vi inte in på bill&bob för de var stängt. Så de blev donken sen.
Sen kom Rasmus och hämta mig och Pao :D Jag & Pao blev livrädda för han körde så snabbt HAHA!

Ja har typ bara sovit någon timme inatt, och så har ja jobbat! Men jag är inte trött konstigt nog :P
Yes yes!

& På onsdag blir de NORGE :D & på fredag kommer Becks hem de måste vi fira med utgång :D saknar Sandra och Becks ju!

Chiaoo!

                      

haha nej tänker inte lägga in dom andra bilderna. måste haft en hemsk kort dag eller något. dessutom var de inte så många :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0