DEN 6ärte


Har varit ledig idag hur skönt som helst. Så ja sov ut till halv 12 och skulle gå och käka frukost och upptäckte att pappa glömt ett ljus på imorrse och de var såhär lite kvar på ljuset så om jag hade sovit nån timme till hade ja nog varit eld och lågor hehe.

Sen åkte ja ner på staden för att refrecha nailsen och ja blev super nöjd gillar dom mycho!
Sen träffa ja pao,jessi och Alicia och vi gick och kolla runt och avsluta med en donk. Sen åkte ja och pao hem.
Ja fick skjus till modern och vi fika lussebulls och drack te.
Ja ´tvinga mamma och kolla på paradise hotel (vilket hon tyckte va en skit serie) men ja älskar de ännu mer nu för vet ni? ERIK är tillbakaa yes yes yes. Å nu sitter jag här! HAr tryckt in en tvätt i tvätt maskinen för jag gillar att tvätta på nattetid haha nejdå men var tvungen att tvätta jobbskjortorna den ena var det en hel maträtt på och den andra skrynklig och ful.

              
               Jag inne på gina 

              
                 Mina snygga nails

              

& en super snygg klocka (en lika som paos :))!! Så nu är klocka stryket på önske listan !!!!!

Typiskt att jag jämt hittar julklappar till mig själv och inte till andra:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0